Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Skola

Kategori: personligt

Nu har man suttit i skolan en hel dag och nu ska jag sitta på en stol ännu lite längre. 
Slutar 15 över 3 och sen börjar jag att jobba på ica klockan 4. 
Måste ha pengar! hehe 
Nej men har precis fått min lön så nu ska jag göra lite inköp. 
Min lön kommer gå ut innan den ens kommit in. 
Iaf ska jag  köpa en skinnjacka, en skit snygg shorta som jag hitta på hm, en svart kjol som jag springer runt och letar efter! å Sen kanske jag ska köpa ett par snygga skor. 
Mina inköp så länge :) 
Ungefär så här sen den kjol ut som jag vill ha. 
och detta är jackan jag ska köpa tror jag, om jag inte hittar en annan. Men tyckte verkligen den här va snygg. Någon som har nån åsikt? 
Sen kan jag ju slösa lite pengar på solarium...
Hej då på er

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Jackan va snygg, men man vet inte om det är din stil. Man får aldrig se dina kläder?

    2013-10-01 | 07:23:16

Kommentera inlägget här: