Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Älskar.

Kategori: kläder

De är helt sjukt vad jag älskar den här stilen. Gillar du den lika mycket som mig?
Och med de här inlägget så säger jag god natt. Sov sött.

Before I go.

Kategori: foto

Nice guy.

Utgång.

Kategori: dagens

Nu ska jag iväg på féestáa! Here we go people!! Fett med tagg!

Foto!

Kategori: personligt

Skolfoto snart då!
Så jävla TAGGADE!

 

Älskar dig!

Kategori: personligt

Puss brorsan! Älskar att jag kan prata med dig! Skit ful bild.. Men aja!

Eye.

Kategori: foto

Mitt söta öga. Haha!

Skolan avklarad!

Kategori: personligt

Årets färger.

Kategori: kläder

 
Detta är årets höstfärger!
Om jag säger de själv så tycker jag att rosa inte riktigt passa in nu till hösten.
Annars är det rätt okej. Allt för mig sålänge.
 
 

God morgon!

Kategori: dagens

Nu ska jag iväg till skolan!
De här är dagens!

Trött!

Kategori: personligt

Okej nu är jag så trött så jag måste bara säga god natt! 
God natt .
Helt sjukt vad jag vill tillbaka till spanien!

Gulligt värre!

Kategori: kläder

Å jag bara älskar skorna! 

Hej hopp!

Kategori: personligt

Okej nu ska börja blogga seriös. Tänkte att jag skulle börja med en ny blogg, min andra va för ful och allmänt tråkig. Så nu börjar vi om på nytt! Och vi kan ju börja med en gammal goding så folk känner mig bättre som bloggare. 
 
Bild på lilla mig: 
 
Fullständiga namn: Nathalie mornica linnea jansson norden.....
Fyller år: den 5 september. 
Intressen: kompisar, fota, vara busig. 
Mål: få ap snygg kropp. 
Vad brukar jag göra när jag är hemma: sova och prata med folk
Hur går det för mig i skolan: fått bättre betyg än så länge 
Vad gillar jag för musik: allt typ? 
En typisk veckodag för mig: gå upp alldeles för sent på morgonen, inte äta frukost, springa till skolan. Ha en pissdag eller en toppendag med massa drama, hela tiden. Efter så brukar jag oftast vara med någon rolig människa, om inte, hem och sova. 
A nu fick ni veta hur roligt jag har det på veckodagarna. 
Men vad vill man igentligen veta från någon som man inte vet någonting om? Skriv vilken fråga som helst så svarar jag! Om inte så får ni kolla min blogg varje dag så får ni veta mer om lilla mig. Hej då människor! Ses imorgon! om jag inte uppdaterar mig snart igen! bye! ♥