Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Love me for me

Kategori: personligt

Tjoo.
Har precis fått lov och det börjar ganska trist... Bråkar med familjen och är lite små sur/ledsen på Fredrik........... Sånt som händer! 
Och nu skrev jag världens grej men allt åkte bort så nu måste jag skriva om det. (Skriver på mobilen med laddaren i) det gick ju bra de hära.. 
De jag skrev va att de just nu är lov och att jag ska jobba hyfsat mycket nu på lovet. Jag jobbar liksom 10h och 30min pass, kort va? 

Idag var det skolavslutning och jag, ofelia och Linnea drog in till stan efter den. Vi käkade, fickade, shoppade och köpte julklappar :) det var jätte mysigt! Men efter det kanske det blev lite segt.. Jag och Linnea åkte hem till var och en senare och båda hade de tråkigt och jobbigt hemma så vi gick ut i regnet, drog till kragsta och köpte lite smått och gott. Därefter så drog vi till soff och chillade där :) shit vilken jullovsdag! Det är inte ens snö ute liksom! Jag har inte julkännsla för fem öre! Vart är snön?!?! 

Imorgon ska jag typ sova hela dagen, kolla på romantiska filmen och gråta. 
Eller så ska jag åka till stan ..ingen.. Och träffa Jennifer :) får se vad jag gör, men det lutar mot degdag faktiskt :P 

Nu, ska jag sova och drömma om någon snäll kille som gillar att vara med mig och inte en dator eller ljuga om att plugga. 
Sur/ledsen som sagt. 

God natt 

Maten som vi åt, kommer käka där varje dag, sandys in My heart 

Ny mössa och tröja
Köpte också röda underkläder och så  köpte jag nagelgrejs och puder


Goströja-svart från New Yorker, köptes den här veckan
Nu ska jag sluta skriva, hej då 




Humör

Kategori: personligt

Ibland kan det vara så jävla skönt att skriva av sig! Man bara skriver så mycket man kan och allt man känner, det bästa som finns! Och de jag känner just nu är att slå någon stor äcklig sak!!!! Jag är så jävla sur och less på allt och alla. Det finns bara dumhuvuden asså. Får panik asså! Sjudsjdvfjdlsvkd 
SÅ JÄVLA SUR. 
Kommer få ett utbrott vilken sekund som helst, på vänner, pojkvän och familj! Allt kom som en bomb och den person jag skriver med nu. Japp den får bomben!! Ha de gött fuckers