Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Feelings

Kategori: personligt

Pallar inte skriva. Så visar er med bild-texter.
Pallar ejjjjjj. Kär. Om och om igen.

Love will always be there, always

Kategori: foto

Solnedgång

Standard snygg

Kategori: dagens

Panik

Kategori: personligt

Jag e så sur. Men kan fortfarande inte glömma allt vi gått igenom. Jag vill glömma den jag älskar men kan ändå aldrig gå vidare. Två i en smäll och ni är båda värda ett slag. Men kan fortfarande inte förstå varför man kan göra en sån sak. Jag vill kasta dig i sjön och alla minnen vi har haft. Men du har ändå funnits där för mig. Varför var det du som gjorde de? Vill aldrig mer prata med dig. Men kommer heller aldrig glömma dig. ~vänner suger~

Balklänning

Kategori: kläder

Nu har jag fixat balklänning såååå jävla bra! Den blev röd, kort där fram och längre där bak. Hjärtformad vid bysten och så snygg bara! Hoppas den sitter bra på mig också! Kanske lägger ut en bild lite senare i framtiden, vill att de ska va en överraskning :D

Fuck love

Kategori: personligt

Alltid lilla jag. Känner att ingen läser min blogg så vad spelar de för roll vad jag skriver här liksom? Jag e kär. Igen. Med han. Den killen jag skulle släppa taget om. Gick de? Nej, så fan heller. Nu är de bara börja kämpa för att släppa taget, igen. Kanske förtjänar de här. Men vad ska man göra? Mitt hjärta som styr, kan inte göra så mycket åt de. Bye bye!

Sommar classic

Kategori: dagens

Brist på liv

Kategori: personligt


FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Yes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? De beror på
3. Hur många syskon har du? 3
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Aa gör de
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Kött och potatis
6. Hur många ställen har du bott på? 1
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Det varierar
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Det varierar också.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? För typ 3 veckor sen med mina brorsor
10. Hur gammal är din mamma? - 55 år, snart 56
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I förrgår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Emma
3. Har du kysst nån kompis? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Typ
5. Vem har du varit kompis med längst? Ellen & Alex
6. Vem känner dig bäst? -Svårt att säga..
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Öm ett år typ
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Skulle inte sagt något alls
9. Känner du dig tvingad till att umgås med dina kompisar ibland? Ibland
KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Shorts och en topp
2. Har du bytt om idag? Neee
3. Favorittröja? Har typ ingen
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Bara ett par shorts på morgonkvisten
5. Har du gett bort kläder nån gång? aa
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Det har väl hänt
7. Har du handlat kläder genom internet? Yes
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Finns mycke
10. Vad använder du för skor nu? Rosmari skor
VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? Ja
3. Vara dig själv? självklart?
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ibland
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Beror på vad man har för förhållande men de lutar mot nej asså hahah
6. Pierca dig? Redan gjort, ska göra snart igen
7. Ge dig på utmaningar? Beror på vad för utmaningar
8. hoppa fallskärm? Lätt!
9. Vara omogen? Man kan inte vara mogen varje dag.
10. Äta småkryp? Usch

ÖVRIGT:
1. Hur många har du haft sex med? .
2. Hur mår du just nu? Ganska bra
3. Haft sex på offentlig plats? .
4. Har du kysst en med samma kön? ja
5. Vad gör du just nu? Ligger hemma och har galet jävla tråkigt
6. När drack du senast? Fredags
7. Vad ska du göra sen? Vette fan azz
8. Dricker du mycket? Haha lagom tycker jag nog

~

Kategori: foto

Jag är tjejen som inte vågar säga nej.

Vänner. Eller?

Kategori: personligt

Pratar inte om någon speciell. Detta handlar om mig med.

tråk.

Kategori: personligt

Senaste
Låt du hörde: dani m-bara en stund
Film du såg: fast and furious 
Mat du åt: bk
Kram: mamma
Puss: mamma
nslan: trött
Bråk: Kommer inte ihåg 
Resa: Spanien
Glädje: Då en kille sa att jag va underbar
Längtan: Vill träffa mina gäris
Dröm: mardröm 
Personen du träffade: beror på hur man ser på saken
Person du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: ofelia
Gången du var utomhus: i förrgår 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: för 10 min sen
 
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad. 
Hamburgare eller pizza: pizza
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Båda!
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: McDonalds lätt!! 
Vin eller Öl: Vin
Charter- eller skidsemester: Charter, hatar snö
Sverige eller Utlandet: Båda
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: fotboll 
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar iiiingen roll
Sommar eller vinter: Sommar
 
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Smör
- ketchup
- ost
- Ägg
Fyra saker du inte kan vara utan?
- ipoden
- väska med alla nödvändiga saker 
- Mobilen
- parfym
3 saker du inte kan äta?
- Oliver
- Salt gurka
- För stark mat
Två saker som gör dig glad 
- Possitiva människor
- Pengar
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Svarar på mess (nehee?)

alltid jag

Kategori: personligt

Att det alltid händer mig. Ibland så vill man bara avgå! 
Nu ligger jag hemma med körtelfeber, min hals är nästan igentäppt och jag kan knappt andas. Bara älskar livet ibland! Ska till läkarn imorgon och få pencelin. 
Hoppas det blir bättre!