Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

hår

Kategori: personligt

Jag har typ panik. eller aa ish
ska jag färga mitt hår mörkt, asså mörk mörk brunt? eller ska jag färga de mörk rött eller ska jag ha typ orange/blont/brunt hår som jag har nu? de ser lite små kefft ut. 
 
okej typ mörkbrut/svart
typ den röda möjligtvis lite mörkare.
 
 
och mitt hår e för fult för att visha! 
skriv va du tycker på kommentarer skulle vara snällt. 
ska steka bacon nu. herrå

Let's go

Kategori: personligt

Okej, nu börjar jag nästan räkna ner till skolan börjar igen. asså jag orkar verkligen inte... och nu ska jag gå hotell turism, skulle egentligen gå estet media men jag är inte så jädrans bra i skolan så skit samma. bryr mig seriöst inte så mycket om vart jag ska gå.. men nu får jag gå med 3 st av mina tjejer iallafall! 
Förövrigt så sitter jag i sängen md Fredriks dator och bloggar, medans han åkte iväg för att träna. han  blir bara kralligare och jag blir bara tjockare. har ju min nutella burk i bakfickan liksom! 
Vi är i Skåne och de här är min tredje dag här, än så länge så har det varit helt underbart! 
Första dan (när jag precis hade kommit hit) så gick vi till stranden och sen åkte vi hem till homon igen för att vänta på mina föräldrar som skulle äta middag här. efter middagen tröttnade jag och Fredrik så vi tog cyklarna till stranden. Det var det absolut finaste jag någonsin har sett! Asså de va som i filmerna, som man hade redigerat de. så brutalt! sen drog vi hem, spelade kort med hans brorsa och jag vann! Jag är så sjukt bra!! 
Igår drog vi också till stranden sen på kvällen kollade vi på world war Z och idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra.. 
 
Nu känner jag att jag har skrivit ganska mycket så jag förstår om man inte orkar läsa.. haha.. 
Men jag börja uppdatera mer, och det kommer bli mycket mer när jag börjar skolan igen. 
 
kommer några fler inlägg snart!