Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Smycken

Kategori: kläder

Snyggt mys

Kategori: kläder

Orkar inte gå upp!

Kategori: personligt

Vart jag än går så är du där.

Kategori: personligt

Om du bara kunde fatta att jag fortfarande gillar dig. Du kommer och förblir den perfekta killen jag någonsin har träffat. Har haft så många chanser. Har plågat dig så mycket och allt för att förlora en sån underbar person som dig. Bara att jag va så korkad. Hur dum får man va. Jag ville inte att de skulle hända. Alltid jag och mitt jävla kaos liv. Hatar de. Fan att jag gör mina misstag. Jag vill en sak men mitt hjärta säger en annan. Hata livet.

Skolan

Kategori: personligt

Sitter i skolan, skit trist! Har matte snart. En liten uppdatering ivarjefall.
 

De är du

Kategori: personligt

Tårar kan innehålla mer än en sak, men de är inte ofta. Hos mig på de tvärtom.

Frukost nesta

Kategori: personligt