Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

life is what it is

Kategori: personligt

Tycker typ min blogg är läskig.. Ena sekunden va det verkligen ingen som läste min blogg och nu är de massa.. trevligt.. Nej men nu sitter man här hemma och är förkyld. Känner att jag inte fick chansen att andas i helgen! Hände något hela tiden! På fredagen så träffade jag upp soff, vi åkte till off i Alvik och därifrån åkte vi på en så sjukt random fest i nacka. Där hade vi de.. speciellt.. vi stannade kvar där över natten och drog hem till lilla Täby vid typ 7 på morgonen. Jag var innanför min dörr 10 över 9. Det var en rolig resa. Jag och Sophia.. YES, båda va bakis jag vill käka och så fort jag sa mat så ville hon spy. Så det var en trevlig resa hem. Juste! Blev rånad också! Dock blev jag bara på 50kr, soff blev på 4 gånger mer. Så det va ännu trevligare. hahah nej inte direkt men vi överlevde i alla fall. När jag kom hem på lördagen så ville jag bara sova hela dagen och inte gå utanför dörren. Jag somnade vid 10 och vaknade upp vid 17.00, käkade och ville bara sitta framför tv:n. Linnea ringde vid 8, 9 kanske och sa att hon var på g till byn från landet och att jag skulle vara vaken tills hon kom dit. När klockan kanske var 11 så var hon vid hagmovägne och jag kämpade mig upp från sängen och träffade henne. Vi drog sedan till runslingan och där kom massa folk och vi slutade hemma och linnea. Tillslut blev alla (vi va typ 10st) skit hungriga så vi tog bilden till donken och drog en beställning där. Det roligaste var att det var skit många som vi kände som hängde där, de som var ännu roligare va att de va bara såna där fåniga mäniskor som leker att dom är bättre än alla andra som var där hahahaha!! I vilket fall det var en mysig kväll och den slutade i min egna säng som var sjukt jävla skönt!
 :)
På söndagen så skulle jag i alla fall fira min brorsdotter och efter vi hade gjort de så åkte vi hemåt mot byn. Jag hann komma innanför dörren och sen ut igen. Jocke och Lasse kom och hämtade mig och hade redan hämtat Linnea. Då åkte vi bara runt och chillade. Det var faktiskt ganska kul haha! Vi svängde förbi kyrkskolan och kyrkogården, tror grabbarna skett på sig hahahah!! Sen käkade vi pizza hemma hos linnea och kollade film och därefter så avslutade vi kvällen med att träffa suss och soff för att snacka om helgen. Som fortfarande är oklar för mig, men får ta det som det kommer!
Allt för den här helgen. och idag och igår så har jag som sagt legat hemma för jag är sjuk haha yes bra jävla jobbat till mig! :))))))))
herrååååå