Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Guys who smoke is hot.

Kategori: personligt

Tumblr_mbfp11utsq1rgb5fco1_400_large
 

Yes I'm singel, and you must be fucking amazing to change that.

Kategori: foto

Now I'm done with boys.

Kategori: personligt

 
Single-collage_large
 

Gosigt

Kategori: dagens

Snyggt och gosigt!

Mår piss

Kategori: personligt

Har tänkt på att jag alltid lägger upp inlägg när jag är inne i Depp mode..
Aja mår Inge bra, hatar familjen och killar. Finns en kille som jag vet jag kommer älska till jag slutar andas, oavsett vad. Marcus. Älskar dig. Fans en till kille.. Men jag är smart nog och sumpar allt. Orkar inte med mig. Så jävla osmart, klantig och allmänt dum.
Hej då alla heaters.

Hej hopp

Kategori: personligt

Blääää har inga pengar, inga pengar på mobilen, inget att åka på och sen vill man ut ikväll. Hur i helsike ska de gå till liksom?! Faaaaaan
Btw, har fett tråkigt!

Bästa du

Kategori: personligt

Är hos min älskling Simone, ska till mig och lämna busskort sen tillbaka till henne och myyyysa! Love ya

Heeeeej

Kategori: personligt

À hej kompisar! Igår tog ja navelpiercing ingen.. Och ögonbrynspiercing. Weho! Emma tog i tungan och Simone i örat på brocket. Nu ska jag sova i en timma eller 2 har fett ont i min tand. Sen ska jag plugga som FAN! Så hej da

Plugg

Kategori: personligt

Måste plugga matte! Men jag kan inte!!!! Hatar matte så groft mycket! GRR

Henri Lloyd

Kategori: dagens

Rutten

Kategori: personligt

Igår, letade fester, tänkte dra till Solna, skulle vart perfekt! Men nej allt fucka och drickan blev knas. De slutade med en stor fett äcklig kladdkaks tårta och vatten + en liten film på de. Aa fredagen bortkastad kan man säga! Skit trist!
Idag ska jag och mamma åka och köpa skor till mig och sen ska jag dra till min syrra, dom har skaffat världens gulligaste valp!! Men vi får se om jag stannar kvar där och åker hem sent på kvällen eller nått. Är otaggad på allt just nu, som vanligt. Men aa.... Får se. Om jag kommer hem så blire väll ut med tjejerna? Aja nu ska jag upp från sängen och mot Täby c!
Gårdagens jag.

Fashion is the new passion.

Kategori: kläder

Skolan nästa

Kategori: dagens

I hope this is gonna be a good life.

Kategori: personligt

Hellu människor!
Igår va iallafall bättre än fredag. Okej mycket bättre! Chillade lite hemma. Föräldrar som är cp. Gick ut ett tag, tog en långpromenad. På kvällen va jag med Fabian. Åtminstone stod man inte ute och frös! Men nästa helg hoppas jag ska bli bättre! Jag bara hatar söndagar! Vi har 2 prov imorgon, kanske dags att börja plugga.. Så hej på er!

God morgon bloggläsare!

Kategori: personligt

Nu har jag precis vaknat. Igår så åkte jag till tippen för att de skulle vara ett krök som typ va tillägnat till Ella som fyllde år. Vi skulle haft en brasa och filtar. Men nej så blev det då inte. De va kallt, torrt och typ ingen hade cigg. Tråk. Ville typ dra hem efter 20, 30 min. Skit trist iallafall. Så idag hoppas jag blir bättre! Tänker fan inte stå ute och frysa! Så vi får se vad som händer. Nu ska jag ta mig och sätta mig vid tvn och äta godis. Hej på er!

Utgång!

Kategori: personligt

Lets get lost!

Maybe I'm just to fucking complicated to love.

Kategori: personligt

Can´t live without you and the best memories we had.

Kategori: personligt

Jag älskade 7an och nu är det 9an som gäller och jag ska göra det till de absolut bästa skolåret!

please can you say hi to me.

Kategori: foto

Måste ut och fota snart azz! Länge sen någon fotade móa. 
gammal

Sova

Kategori: personligt

Nu blir de sängen, är fan trött.
Man är ju ovanligt ful sådär på kvällskvisten!

vampire diaries!

Kategori: personligt

Vampire diaries börjar imorgon gott folk! 
TAGGA SOM FAN!
Tumblr_mbor8pcetz1rht4kgo1_500_large
Tumblr_m97x4qrclh1r70ss3o1_500_large
vilken lycko-ost hon är! 
61143_10151481573054968_1895659832_n_large
tagga tagga tagga. 

I'm in my bed. You are in your bed. one of us is in the wrong bed.

Kategori: personligt

 

Höst bilder.

Kategori: foto

Dsc_0668_507080b29606ee018bd32208_large
Tumblr_mb4jegpbhg1rebqyoo1_500_large
Pic_5075b0a59606ee49a2133d03_large
skit fula bilder men så blev de. 

Yes you're hot.

Kategori: personligt

Nu har jag käkat haft en helt ok dag i skolan och snart ska man träffa några fin fina flickor och chilla med vp. Nice som fan.

Varför alltid jag.

Kategori: personligt

Kan jag aldrig må bra eller vad är grejen? Jag mår skit hela tiden. Hatar mina föräldrar speciellt. Varför i helvete ska man ha föräldrar, ställer bara till med skit. Allt går bara sämre och sämre nu. Och när man tror att allt börjar bli bra igen så skriker allt och man är nere på botten igen. orkar inte mer, vill bara bort härifrån. Höjdpunkten i alla dagar är mina bästa tjejer. Ni gör allt. Älskar er så jävla mycket! Utan er så vet jag inte vad jag skulle göra. Men om man måste stå ut med skiten så måste man. Kämpar.

Dagens mys.

Kategori: dagens

Fuck me

Kategori: personligt

Pallar inte med min lärare, föräldrar, livet. Planerade värra festen. Dock skulle jag inte haft något hus kvar.. Men alla va över taggade och jag/dom förstörde de! Tjoho party-destroyer number 1!! Aja orkar inte mer. Hoppas alla hade en trevlig kväll ändå.. Bye so long!

Give me some love.

Kategori: kläder

Snygga smycken!!

Boy please!

Kategori: foto

Vill ha kille nu.

Roligt i skolan!

Kategori: personligt

Dagens

Kategori: dagens

Vill inte till skolan..

Just deal with it.

Kategori: kläder

Snyggt med nitar och "rock kläder" ?

Paaaaaj

Kategori: personligt

Äppelpaj bröder!

Dö.

Kategori: personligt

De här kommer spåra sååå mycket!

Hemma.

Kategori: personligt

Är så sjukt trött efter en dag i stan. De va annorlunda skoldag och vi åkte till tekniska och sen blev det en chai late och en chokladboll! Sjukt gott! Nu ligger jag på golvet i hallen. Kom inte så långt! Har fett med skoj här på golvet, som ni ser.