Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

So

Kategori: personligt

Ja nu blir det väll so för mig då! Skoj , skoj. Sen sportlov. Vad händer annars då?

Skolan

Kategori: personligt

Skola nu, har språk och det här suger. Jag har så sjukt ont i huvudet! Vill dra hem. allt för mig.

Hps

Kategori: dagens

Yolo

Kategori: personligt

Kategori: foto

PEOPLE MAKE MISTAKES EVEN THE ONES WE LOVE
 

Lite av våren

Kategori: dagens

 

Vill ha!

Kategori: kläder

Jag har  kollat på den här tröjan, jag vet inte hur länge! Men den tog slut innan jag hann köpa den i täby centrum. Så får åka runt och kolla efter tröjfan. Så stört snygg! Jag ska ha den!! 
whäää whääää gråter. 

Naglar

Kategori: tips

 
♦ Om du har svårt för att få långa naglar, testa att klippa nageln mer rakt så att den blir fyrkantig istället för rund.    Då blir den starkare i toppen och går inte av lika lätt.

♦ Bit och riv inte på nagelbanden. De kan ledda till att nageln lossnar lite från sitt "fäste" i sidan och då kan nageln lättare gå sönder.

♦ Använd återfuktande handsalva om du har torra händer och speciellt på vintern. Smörj in extra mycket kring nagelbanden. Då blir de mjuka och lossnar inte så lätt.

♦ Fila naglarna ofta. Det hjälper faktiskt om man vill ha långa naglar. Om man inte filar dem kan man få flisiga naglar och då blir de bara kortare. Fila nageln åt bara en riktning. En del nagelfilar har en mjukare sida också som man kan fila med efteråt. (åt vilken riktning som helst)

♦ Använd genomskinligt nagellack eller underlack för att stärka naglarna!
 
Några bra tips. följ dom och ni får sjukt fina naglar! 

♥♥♥

Kategori: personligt

Så jag spenderade min alla hjärtans dag. 
Jag va såklart med mina underbara tjejer! Allt jag har varit med om med varenda en ut av er! 
Den as goda maten som vi käka. Så otroligt gott! Länge sen jag åt så mycket!
Vi satt och snackade ett bra tag efter det och kollade på gammla bilder. 
Puss på er älskade bröder!

Sommar

Kategori: dagens

God natt mina älskade

Kategori: personligt

Imorgon alla <3 dag, taggarå! Eller något?! Ont i halsen, munnen och typ öroninflammation på de, det går bra nu asså! Aja god natt och tack för mig.

One tow fuck you

Kategori: personligt

Och med detta inlägg vill jag säga god natt och Tagga nationella imorgon! Kul
Kul

Hej hopp

Kategori: personligt

Idag fyller min bästa vän år!
Bästa, roligaste tjejen jag har träffat!
Jag och mina små pullor drog hem till henne efter skolan för att käka lite tårta, skratta och planera mer till bästa festen!
Vi sjöng till henne i skolan och SHIT vilken tårta hon fick. Skulle dock va roligt att komma med en tårta och dra den i ansiktet... Haha.
Aja allt för mig så länge. Puss och kram skumbanan

Hipster swag

Kategori: kläder

Hipster, swag-style 
 
Så snygg. Om man blandar de, snyggare klädstil får man ta och leta efter. 
 
Tumblr_mfe0djggb01s101zoo1_500_large
746bfc36e1b2beadfe7e4dc46d25dbd3_large
Tumblr_m7h0swpwg61rbi0rqo1_500_large
Lobpyojw8z4_large
Tumblr_mhlppz85pb1r69mfzo1_500_large
 
♥♥♥
 

Smink tips

Kategori: tips

Naturlig sminkborttagning

Sminkborttagningsmedel som innehåller en massa kemikalier gör jobbet, visst. Men huden kan bli sträv och torr efteråt. Det gäller särskilt huden runt ögonen som är extra känslig. Ett tips är att använda mandelolja som sminkborttagning. Det vårdar huden runt ögonen samtidigt som det tar bort sminket och det är något som behövs när man haft på sig ögonskugga hela dagen. Det är även bra för håret.
 

Im done with all the hate, im done with all the sadness

Kategori: personligt

Hej alla läsare, konstigt att jag har några kvar. 
Aja förövrigt så rullar allt på i mitt liv. 
tror men är inte säker om jag ska börja blogga på heltid igen. 
har så grymt mycket att göra framöver! Pallar seriöst inte! 
kommer gå in i väggen. 
 
Allt för mig, tack och hej.