Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Sjukdomar och kommentarer

Kategori: personligt

Yapp så är man här igen. Eftersom min statiskt är cp och har ingen aning om vilka som kollar på min blogg så vet jag inte heller vem som kommer läsa de här. Men ibland måste man skriva av sig och ändå veta att de är någon som läser de. 

Folk kommer tycka att ja är cp men orkar inte ens bry mig. 

Igår fick jag höra en kommentar om mitt korta hår.. 
"Vafan har du gjort med håret? Du kunde lika gärna klippt av allt." 
Vet du vad. Jag har redan gjort de en gång ditt jävla cp kolla dig själv i spegeln din jävla fitta :) 
Och så ville jag svara men satt bara där i tystnad. Om du inte vet något eller om du tycker de är så jävla fult med kort hår säg inget da!!! Jag vill inte höra dina jävla kommentarer. 

Åh nu kommer förklaringen till att jag inte vill höra några jävla kommentarer. 
Jag hatar mitt fitt hår. Jag vill mer än allt annat ha långt hår. Men ibland så tar de stop. Man orkar inte med paruker och shit som jag stått ut med i snart ett år. Den kliar, känns som den ska åka av och då blir de bara pinsamt, man gemför med sitt gamla hår och tycker man ser ut som skit och de är varmt som fan. Nej tack, inte längre. 
Nu när jag äntligen har chansen att ta av mig peruken för att fläckarna inte syns så får man höra skit kommentarer. 
Nu önskar man att man inte tog av sig den så man slipper höra fula kommentarer och så att man kan lida på ett annat sätt som ingen vet om. Men nej nej de går inte att ändra på. 
Så nu blir de som de blir. Vill inte höra någonting från något. Mitt självförtroende va piss innan och nu kan ni ju gissa hur de är.. 
Alopecia. Vilken fin sjukdom bästa jag varit med om. De tar på en som fan. Men ingen har vetat hur mycket, svårt att förklara också. 
Men ni får tycka vad ni vill, vill bara inte höra de.

Längst skiten jag skrivit på min blogg så fattar om du inte läser de här jag skriver nu. 

Aja nu fick jag skriva av mig lite. Hej då till återseende på nästa skit jag ska skriva :)