Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Mitt liv, mitt spel. Gör vad jag vill, mina regler.

Kategori: personligt

Party hard every weekend

Kategori: personligt

let's go crazy

Ny dag nya tag

Kategori: personligt

I fredags hade jag och Emma inget speciellt att göra, så vi körde en spontanare oplanerat och bra, och drog till bröderna touma. Vi kom dit typ halv 10, 20 i men de va fortfarande bara killar där. Efter ett tag började folket rulla in och dom bjöd på dricka! Så bror! Vi lalade runt där och vi hade så grymt roligt. Vi fick skjuts hem sen och allt va lungan när jag kom hem.
Måste bara påpeka att jag va heeeelt bort och Emma va också ganska borta..
Kanske syns på bilden/bilderna
Dagen efter (igår) så väcker mamma mig skit tidigt för vi skulle till min syrra. Bakis och glad som jag va. Drog dit fikade, höll bokstavligen talat på att somna. Men sen drog hem, träffade Emma hade ingen aning vad vi skulle göra så vi möte Filip och satt och kollade på worriers. De va skönt faktiskt haha.
Snart ska jag gå upp fixa mig och åka och shoppa med mamma, syrran och hennes barn :) sen får jag se vad som händer.

Påsklovet

Kategori: personligt

Lovet började sjukt bra genom en överrasknings fest som vi tjejer gjorde åt Simone. Först blev de tjejmiddag med 15 tjejer sen kom de fler tjejer och lite boys. Kvällen va så grymt lyckad!! Iallafall för min del! Efter de så har jag varit för det mesta med tjejerna och gjort massa grejer med mammi. Senaste fyllan va gårdagen, då jag Linnea och suss grillade korv och gosade hos suss sen drog vi till Emma. Där jag, nea, suss, Emma, soff, Fanny och Offie va. Vi chillade en stund och sen kom boysen. Man blev packad som fen och de slutade med att jag tog tre hål i mina öron och Emma tog två. Så jäkla spårat! Aja de va en av mina bra fyllor. Imorgon är de skola och som vanligt så är man taggad till hundra!! Eller nått sånt. God natt på er, ni får några lov bilder på de också!

Word

Kategori: foto

Kategori: foto

 
• Börja göra saker du aldrig skulle gjort •
 
 

Saknar så sjukt mycket

Kategori: personligt

Bästa konfaledarna man någonsin kunat fått!! ♥

Sommar känsla

Kategori: kläder

F I

Kategori: personligt

Vill bara ha någon att prata med, som frågar hur jag mår. Finns tydligen inte någon.
(Känner att min blogg är fett djup..)
Osminkad och fett fin förövrigt

Bald

Kategori: personligt

Tror jag ska snagga mig. Seriöst asså. En liten förändring på det hela. Tycker de är snyggt som fan med killar som är snaggade, tjejer tvek. Men äsch. Pallar bara inte att gå och vänta på att något ska hända med håret.
~livet leker~
(Förhoppningsvis)