Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Helgen

Kategori: personligt

Länge sen nu! .... Igen..
I vilket fall så ligger jag i sängen och min buss går om en timma och jag orkar verkligen verkligen inte gå upp!! 
Den här helgen som har varit har varit hyfsat bra. På fredagen var jag med Linnea och kollade på den nya hunger games. Efter de drog vi hem till henne och bara möss. De va jätte gosigt! 
På lördagen så var jag med kurden och vi drog till sherwin som hade fest. Det som inte va så roligt med de va att ingen utav dom andra tjejerna fick komma och inte ens min pojkvän.... Aa sen drog hon och jag hem och sov hos mig. Jag sov sedan hos Fredrik söndag till måndagen, de va höjdpunkten med hela helgen^^ 
Jag återkommer, pössss





Kommentarer


Kommentera inlägget här: