Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

fit

Kategori: personligt

 
Hej ni få människor som kollar min tråkiga och ointressanta blogg.
Här fåår ni ett löfte som jag fan ska hålla nu. Och jag tror det kommer gå ganska bra faktiskt, jag är super duper på att sluta röka asså inte röra en cigg. och helt seriöst sluta dricka, det har blivit tråkigt, biveffekterna är för djävliga! Man gör av med så mycket pengar på ngonting man bara mår dåligt av! så nu är det slut för mig..
Sen så kommer ju mitt löfte vara en annan sak när jag och brudarna åker till Marbelle.. 
I vilket fall slut var det med de. 
Börja gymma typ varje dag, ta så många pass på jobbet som möjligt, plugga som ett svinn och så får kompisarna komma in lite här och där. Och pojkvännen också för den delen. Så.. 
Skola först, sen gymma, jobba, kompisar, pojkvän, aa familjen kommer väll sisst. 
Tror jag ä den som har lagt tid på kompisar för mycket i mitt liv och det är också det jag har valt. 
Och det känns som om jag gör det mesta i mitt förhålande. Han kan dissa mig för datorn eller någon dålig bortförklaring och jag kan göra vad som helst. 
Nej nu får jag skärpa mig... 
Want to leave this place and find a better one. | via Tumblr
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: