Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Mer och mer

Kategori: kläder

Vet jag är fett dålig på att uppdatera, har varit det ett tag nu men ska försöka bättra mig. 
Under en månad så har jag inte bloggat. Men jag har shoppat som ett svin! Det är fan sjukt, har shoppat så mycket och det är bara under 3 veckor om inte mindre. 
Blus, H&M 99kr
Halsduk+Sockar, Dollar 79kr & 35kr rea
Ring, Gina 20kr rea
Nagellack, Bik Bok 49kr 
Tröja+hårband, H&M 199kr 79kr
Kjol, Gina 99kr
Armband+ring, Lbvyr 99kr 49kr
Tröja, fick va mamma, men den är fortfarande ny.. hehe
Halsband, Glitter 99kr eller 149kr 
Skor, på någon skoaffär i sollentuna 249kr
Väska, skor och tröja från någonstans i östersund
199kr, 299kr, 99kr
Byxor, Bik Bok 299kr
Blus, Gina 199kr (om jag kommer ihåg rätt) 
Armband, Pilgrim 199kr
 
Svart tröja+linne H&M 79kr 149kr
Halsband, Lbvyr 180kr
Tröja, Veromoda 149kr
Klocka, från min mamma, DKNY
 
 
 Allt för mig när det gäller kläder iallafall. Hahah sen har jag har köpt en jacka och ett skal till phonen. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: