Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Planer

Kategori: personligt

Hej hej. 
Nu e jag här igen och mina jätte intressanta planer inför helgen är att jag ska jobba... läääänge. Sen blir det väll pöjken och på söndag ska jag plugga hela dagen. 
Skaffat gymkort nu också! 
På gym och sim i vallentuna. Får se hur det går. Ska fan satsa sjukt mycket nu! 
 
Kommit på ett bra knep när det gäller sötsuget som jag har varje sekund om dan. Jag får bli en liten nörd men jag hoppas det ger resultat. Jag kommer nu gå runt med en vattenflaska, så när jag blir sötsugen så kan jag bara dricka till jag inte känner suget. Har redan börjat lite :) 
 
I vilket fall så blir det en klassträff med gammla klassen den 19e oktober. Är typ nervös.. (några små anledningar)
Men jag hoppas vi hittar på något kul och så får man se om det har hänt några ändringar på dom gammla godingarna. 
 
Nu tror jag att jag ska sova, är lite små trött och sen ska jag jobba i 9 timmar imorgon. Så ska nog villa upp mig. God natt med er folket! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: