Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

I am a good girl

Kategori: personligt

Stegen till att bli en annan Nathalie. 
1. Sluta röka 
2. Börja gymma 
3. Äta nyttigare 
Tjena 
 
Detta kommer bli intressant...
Kommer fan bli fett svårt... 
Börja gymma är jag fett taggad på, så det är ingan problem men att äta nyttigare kommer vara omöjligt. Och om jag vill så kan jag sluta röka men just nu känns det inte som jag vill med tanke på att det är svårt. 
Om jag fortsätter äta söta och onyttiga saker så kommer jag seriöst få diabetes och det skulle jag inte klara av. 
 
Nu ska jag ju jobba som ett as också, känns bra. känna lite pengar :) 
Aja vi får se hur jag gör och hur jag kommer igång. 
 
trött som fan så kommer gå å lägga mig nu asså. god natt
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: