Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Torsdag

Kategori: personligt

Idag är det torsdag och det är en riktigt tråkig och jobbig dag idag. 
Min dag. 
Vaknade och somnade om. Hade 30-40 min på mig att äta frukost och fixa kläder och allt. Men så osmart som jag är så går jag ner och sitter och äter frukost i snigel fart. Jag frågar emma när bussen går och då hade hon redan åkt förbi. Linnea hade också missat första bussen så jag ringer  till henne.. JA men då hade hon redan hoppat på den andra bussen va nästan vid busshållplatsen. Ville bara slå någon. 
Iallafall kommer försent till första lektionen som sög. de va matte. 
Sen har resten av dagen bara fortsatt.
Nu ska jag precis gå och jobbat på ica och efter ska jag kolla på "heroes" som är så jävla bra. Dagens höjdpunkt! 
Åh kanske plugga lite också :p 
Herrååå 
har inga bilder på den här datorn, så får fixa de ikväll. 
som sagt herå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: