Nathalie jansson

Här kan man läsa om mode, tips, personliga saker, massa roliga bilder och annat skoj!

Do what makes you happy

Kategori: personligt

Länge sen jag skrev nu, man det är så sjukt mycket som händer nu. Så jag hinner inte skriva så mycket.
I helgen har jag faktiskt inte gjort så mycket. Någon liten skit unge som var oerhört kaxig, varit med lite olika människor. Förra helgen var jag på fest på fredagen och smart som jag e så skulle vi fira min broder på lördagen. Men jag tillbringade hela dagen i sängen. Helgerna innan var det också fiesta. Föräldrarna var borta och de blev väll ganska lyckat.. xD tycker dock mina föräldrar kunde varit borta typ 2,3 veckor till. Jaja, snart är de påsklov och då kör vi igen.
Och idag tror jag att jag ska träffa min barndomsvän Ellen, galet länge sen jag träffade henne och jag saknar henne otroligt mycket! Hej då så länge :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: